Pedagodzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Ciarrochi Joseph
(1)
Czupała Hubert
(1)
Dudek Joanna
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Hayes Louise L
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(3434)
6-8 lat
(2379)
0-5 lat
(1778)
9-13 lat
(1174)
Młodzież
(653)
Pedagodzy
(4)
14-17 lat
(483)
Dorośli
(320)
18+
(62)
Rodzice
(56)
Nauczyciele
(20)
Szkoły podstawowe
(17)
Przedszkola
(9)
Klasa 1.
(8)
Proza
(8)
Szkoły wyższe
(8)
Logopedzi
(7)
Klasa 2.
(6)
Klasa 3.
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Klasa 4.
(5)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Psycholodzy
(3)
Wychowawcy
(3)
Kobieta
(2)
Licea
(2)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Szkoły podstawowa
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
Arteterapeuci
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chorzy
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukatorzy
(1)
Interniści
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Kuratorzy
(1)
Lekarze
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
Mediatorzy
(1)
Metodycy
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Ogrodnicy
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Dzieci
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresywność
(1)
Dojrzewanie
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Socjologia
(1)
Socjoterapia
(1)
Terapia Akceptacji i Zaangażowania (ACT)
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7/.8:316.346.3-053.5/.6:316.64](438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Opis Spis treści Fragment Recenzje Autor Opinie (0) Materiały dodatkowe Książka łączy rozważania teoretyczne dotyczące oddziaływań socjoterapeutycznych z programami zajęć przeznaczonych dla konkretnych grup dzieci i młodzieży, borykających się na co dzień z różnego rodzaju trudnościami, które utrudniają funkcjonowanie psychospołeczne. W części teoretycznej Czytelnik znajdzie tekst dotyczący etyki praktyki zawodowej, która jest wyznacznikiem profesjonalizmu osób zajmujących się pomaganiem dzieciom i młodzieży oraz materiał związany z prowadzeniem oddziaływań socjoterapeutycznych. Część empiryczną książki rozpoczyna rozdział autorstwa Marty Witkowskiej przeznaczony dla uczniów klas pierwszych, którzy przejawiają trudności adaptacyjne w odniesieniu do nowej sytuacji (rozpoczęcie nauki w szkole) oraz grupy rówieśniczej. Program socjoterapeutyczny został wzbogacony o wybrane ćwiczenia z Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. Rozdział autorstwa Anny Kowy i Joanny Warakomskiej przeznaczony jest dla dzieci w młodszym wieku szkolnym (6–7 lat) przejawiających trudności w funkcjonowaniu społeczno-emocjonalnym. Autorki w szczególności zwróciły uwagę na rozwijanie umiejętności związanych z rozpoznawaniem, nazywaniem i wyrażaniem własnych emocji i potrzeb – w tym celu bohaterem każdych zajęć uczyniły postać Marsjanka, który towarzyszył dzieciom podczas wszystkich spotkań. Ostatni z rozdziałów, którego autorkami są Dorota Niedźwiecka i Agnieszka Sybilska, adresowany jest do dzieci 10–12-letnich, przebywających w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, które mają trudności w rozwiązywaniu konfliktów oraz radzeniu sobie z agresją w konstruktywny sposób. Motywem przewodnim programu socjoterapeutycznego Autorki uczyniły mieszkańców Zwierzogrodu. Publikacja ma umożliwić Czytelnikom znalezienie odpowiedzi na nurtujące ich pytania dotyczące etyki pracy socjoterapeutycznej (oraz grupowej). Ponadto ma wskazać na znaczenie superwizji dla osoby socjoterapeuty oraz stać się inspiracją do pracy z dziećmi i młodzieżą dla pedagogów, psychologów, nauczycieli, wychowawców z różnego typu placówek. źródło:opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.064.2:364-785/-787 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej